Friday, April 03, 2009

Minggu yang Kelam Kabut

Minggu ni mmg minggu yg sgt2 wat kehidupan aku agk terganggu..

1st>>tgh dok busy2 wat thesis leh lak ltop aku wat hal..kena virus la pulak..nasib baik aku dah wat backup kt pendrive..
2nd>>x boleh nak wt keje sebab masalah aku yg 1st..
3rd>>ltop aku x leh repair sebab ade menatang password bios..ni paling aku tesion!!anta kedai abis dia dok kebek ltop aku sampai bateri bengkok n skru ilang...@#%^&^&^&%&$#*&^%@!!!!
4th>>anta kt kedai lain..dia kate leh repair..but..very expensive lol...aku yg mmg tgh serabut ni x pk terus je setuju..tapi..bila pk2 balik aku rase aku kena TIPU..x kan wat bende tu kena bayar mahal giler..ADOI~ni wat aku rase nak mencarut ni..Arghhhh...geram2..
lastly>>thesis aku siap pun..dah dihantar..~END~
eh...lum lg end..next week ade viva pulak..another week aku dah start exam.x sabonyer nak abis..emmm..
Mudah-mudahan segala urusan aku dipermudahankan..Amin..

1 comment:

Pei Pan said...

ehee kopak la duit ko eh..
xp duit pt kan ad..
seyes..aq pon rase ko kne tipu idopdiop...gud luck weh!