Wednesday, January 06, 2010

Cabut Gigi




Hari ni aku pegi cbut gigi..Ditemani oleh cygku..hehehe..1st time pegi cabut gigi ni(gigi yg kekal yek).bdebar2 sungguh rasenye.

smpai2 je kt klinik gigi tu aku tgk ade la dlm 3 org tggu turn..sambil2 tggu turn aku lak aku tgk mane pesakit yg keluar semua senyum je..pastu ada yg tanya deme jawap tak sakit..emm..lega cikit ati aku..kemudian..tibalah giliran aku..aku di panggil masuk.huh,mmg seram sejuk aku..masuk2 doctor suruh aku duduk..then,die check la gigi aku.doctor tu kata susah cikit nak cabut gigi aku ni sebab gusi agak tebal..pastu die cucuk ubat bius..tol2 kt urat tengkuk aku..huhuu...sakitnye!!..kebas mulut aku.agak2 dlm 5-10 minit aku kena tggu bagi ubat kebas tu merebak.. tibalah saat yg dinanti-nantikan..gigi aku dicabut..ARRRGHHH..sakit giler!!..nangis aku tau..sambil ditenangkan oleh pembantu doctor tu..nape tah dia letak tuala atas kepala aku..tapi x la kurang pun rase sakit nyer..emm..aku ingatkan dah cabut la time tu..tapi..doctor tu kate ada lagi serpihan yg tggl..adoi..yg 2nd time ni lak,doctor tu tarik2 gigi aku nak bagi cabut...ARRRHHHH!!!sakit lg lg la sgt2..huhuu...TAPI..lum lg selesai...ada lg yg tertinggal..huhhuhu..azab tol aku rasa..time tu aku dah nangis2 dah..cam ape jer..hehehe...em..yg 3rd time lak doctor tu cungkil2 gigi aku..huhuhu..mmg tak terkata rasa sakitnyer..huhuhuh..kenapa la cabut gigi ni susah sgt..aku ingatkan kejap je dan tak sakit mcm pesakit2 tadi tu..huh!..so,nasihat aku jgn la anda tertipu dgn ilusi org lain semata2..yg sememangnye cabut gigi mmg amat2 la sakit!serius!!huhuhu..
..moral of d story is..gigi aku sudah diCABUT!!..hahaha



No comments: