Thursday, January 07, 2010

Mlm Yg Indah


Topic di atas adalah tidak kena mengena dgn apa yg aku nak cite kali ni..hahaha..ape yg aku ingin coretkan and share bersama ialah aku nak citekan ape brg2 kcntikan yg aku gune..yg biasa2 je.ssaje je nak share bersame..gedik kan..hehehe...=)


1st thing ialah shampoo..shampoo ni aku dah lame gak la pakai dalam 4-5 bulan kot..bau nye wangi tu yg aku suke..=)



2nd thing ialah pencuci muka aku..iaitu sebamed..dulu muka aku berjerawat..byk..tu yg aku gune ni..mmg berkesan dan tak mengeringkan muka aku bebanding pencuci lain..=)


ni pulak adalah krim muka aku..agak lama gak aku gune krim dr produk olay..dah 2-3 tahun..nape tah aku suke..nak kata ia ok pn x la sgt..sbb murah kot...heeee....=)



krim malam aku..tersangat la jarang aku pakai..aku x suka la muka ada smthing time tido.rasa x selesa..kadang2 bile ada mood baru aku pakai...=)



bedak miyami..hehehe..baru 4 bulan aku pakai..ok la gak..aku sebenarnye x berapa suka pakai bedak muka sebab rasa cam tepung gomak lak..hahaha..tapi aku pakai la gak sebab x nak muka berminyak sgt..=)


okay..pas pakai bedak pakai blusher lak..baru muka nmpk segar cikit..cara nak pakai>>kome buh blusher tu tang pipi time kome senyum>>jgn buh byk sgt nnt nmpk cam badut lak..wahaha..=)



untuk nmpk bulu mata melentik aku guna menantang ni..heeee..aku suka pakai mascara berbanding pakai celak and eyes shadow..bende2 tu pun aku x de..x minat la nak pakai..=)


utk muka berseri lagi pakai la lipstik..tapi..aku x gune lipstik sgt..aku suke lip gloss..sbb bibir aku nipis je..bile pakai lip gloss baru la nmpk besar cikit and lebih cekci..wahahaha..ye la tu..=)

ubat ketiak aku..hahaha..ye la..kena la pakai,kang bucuk lari pulak pakwe aku..=)


bedak badan,,jarang pakai..bile kat rumah je rajin pakai..aku suke bau baby tau..=)



ni lagi satu bau baby yg aku suke..wangi je..x la kuat sgt bau nye berbanding dengan bau losyen yg lain..x suke la aku bau yg kuat2 menusuk hidung..pening2..=)

dan..


inilah hasilnye....



>>



>>



>>





tadaaa..






hahaha..muka perasan cun..



1 comment:

Nona*maNis said...

muke perasan cun ko 2 mmg menjadi la weh..hahaha =)